tweede reisverslag - Reisverslag uit Echuca, Australië van arie marleen - WaarBenJij.nu tweede reisverslag - Reisverslag uit Echuca, Australië van arie marleen - WaarBenJij.nu

tweede reisverslag

Blijf op de hoogte en volg arie marleen

31 Januari 2015 | Australië, Echuca

Deel 2
We hebben twee nachten in Adelaide doorgebracht. Met de bus naar het centrum geweest. Is eigenlijk te warm. We hebben steeds tussen de 26 en 29 graden. Er staat gelukkig wel wind en hebben airco. Vanuit Adelaide zijn we het binnenland ingegaan. Is mooi maar steeds hetzelfde landschap. Daardoor weer wat zuidelijker gegaan en rijden nu op de grens van Victoria en New South wales. We zijn op weg naar de Blue Mountains bij Sydney. Hier is het landschap verandelijker. Meer dorpen/ stadjes om door te rijden. Ik wou dat ik de geuren mee kon sturen. Heerlijk eucalyptus en dennengeur. De geluiden van de vogels zijn ongeloofelijk. Wat kunnen die papagaaien krijsen zeg.We staan nu in Echuca en de volgende halte zal Albury zijn. Foto’s lukt niet. Het fotottoestel loopt vast als we ze op de laptop willen plaatsen. Jammer. Arie gaat vanavond proberen om iets te dowloaden. Zodat het misschien nog lukt. Alleen nu niet want het kost teveel MB’s en dan zitten we over ons limiet.
Wordt vervolgd

• 04 Februari 2015 - 10:50

Agnes:

Hoi! Alles goed daar? Ik kon jullie niet vinden via de zoekfunctie want de site geeft elke keer aan dat ze met onderhoud bezig zijn. Maar goed, toch gevonden. Hopelijk wordt het iets koeler daar. Hebben jullie nog de gevolgen van de bosbranden gezien? Of was dat in andere gebieden? Ik ben ook in de Grampians geweest, erg mooi daar. Geniet ervan!
    groetjes Agnes