Australie 2015 - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van arie marleen - WaarBenJij.nu Australie 2015 - Reisverslag uit Vlissingen, Nederland van arie marleen - WaarBenJij.nu

Australie 2015

Door: Arie en Marleen

Blijf op de hoogte en volg arie marleen

27 Januari 2015 | Nederland, Vlissingen

Hier het eerste reisverslag van onze reis naar en door Australië in 2015.
Na een lange maar rustige vliegreis zijn we op aangekomen in Melbourne.
Daar een paar dagen bijgekomen. Was wel nodig. De jetlag leek zwaarder dan vorig jaar. Samen nog een stukje wezen fietsen. Wel vreemd hoor. Links aanhouden en een helm op. Eigenlijk was het net iets te warm, waardoor Marleen zich ‘s avonds wat ziek voelde. Was de volgende dag weer over.
Vrijdag de 23e jan. heeft Charl ons afgezet bij het camperafhaalpunt.
De camper die we meekregen was een 6 persoons ipv de 4 persoons die we hadden besteld. Arie reed er zo mee weg. Alsof ie niet anders deed.
De eerste reis naar Hepborn. Daar zijn verschillende waterbronnen te vinden. De volgende dag naar de Crampians. Een natuurreservaat. Prachtige natuur. Wat kangaroes, emoes en vooral veel kakatoes gezien. Vandaaruit naar de kust. Daarna een overnachting in Portland. Mooie ruwe zee. De zeehonden die je daar kunt spotten, lieten zich jammer genoeg niet zien. Daarna nog een overnachting en vanmorgen vertrokken richting Adelaïde. Veel kilometers gedaan Was een ontzettend saaie weg. Veel hetzelfde tot we in de buurt van Adelaïde kwamen. Daar zijn we nu dus.( 27-01-'15) . Het weer is zonnig, niet te warm. Wel veel wind. Volgens de weersverwachting neemt dat morgen af.
Foto's lukken nog niet om bij te sluiten.

Arie en Marleen